Miray01 17 hafta oldum Doktora 3. Kontrol gidiyorum her Defasında bacak arasında kordon olduğunu söylüyor bu kordon hep bacak arasında mı kalacak 😣
Deletedmom434 Miray01 başlığınıza “yardım” yazmışsınız yardım edebileceğimiz konu nedir? Bacak arasında ki kordon ise yardım etmemiz gereken konu biz birşey yapamayız ki bebek pozisyon değiştirdikçe düzelir
Miray01 Deletedmom434 yardım yazma amaçım konu ile bilgilendirmeleri beni 5 haftadr kordon bacak arasında bu durum hiç dwğişmeyecek mi
Deletedmom434 Miray01 anladım fakat çok ciddi bir konu olduğunda “yardım” olarak başlık açılabiliyor forumun kurallarını okursanız😊 bebek büyüdükçe pozisyonu değiştikçe kordonda bacak arasından çekilecektir