Aaysegull_16 Pembe mavi , Doruk ve jimer arasında kaldım. Ucu hakkında bilgisi olan var mı ? Fiyatları imkanları neler ??
2626 Aaysegull_16 kesinlikle pembemaviyi tercih et çünkü doğum hastahanesi sadece bebeklere bakılıyor diğerlerine göre fiyatı fazla biraz ama en son sezeryan doğumun 17 bin TL olduğunu duydum tabi doktorun dışardan olduğu için hastahanenin kendi doktoruna gidersen daha uygun diye biliyorum
ZeynepTt- Aaysegull_16 bende kesinlikle jimer derim. Özellikle mehmet bey çok pozitif ilgili bir doktor
Tugceplt Aaysegull_16 pembe mavide Recep doğanlar mükemmel bir doktor ve ilgisi var ben 10 ay önce kürtaj oldum kendisine ve 10 ay boyunca takibinde kaldım ve şimdi 7 haftalık gebeyim çok memnunum