3babymom Üçüncüye hamileyim çok sukur hiç çatlağım yok sorum şu ki benim gibi olup da son ayda çatlağı oluşan var mı
tazebiranne_hg04 3babymom son ayda oluyor çatlaklar 8. Aya kadar yağ kullandım çatlamıyorum diye bıraktım son ay çatladım maalesef dolu dolu değil ama yinede var
3babymom ftmdyn22 yaaa inşallah olmaz karnımda smdiye kadar yok iki tane doğurdum bu hamileliğimde digerlerine nazaran fazla kilo aldım acaba olur mu diye kafam karıştı insallah olmaz surda bı 40 gün kaldı 😞
3babymom tazebiranne_hg04 uzuldum ya belki de vücut yapısına bağlı da olabilir sonucta kullanmissiniz baya biseyler
Ogretmentanesi 3babymom evet ben de görünce şaşırdım kasık bölgemde oldu benim çok değil ama yine de can sıkıcı