Merhaba hanımlar 35 haftalık hamileyim ve karnımın alt tarafı baya çatladı aşırı şekilde dert ediyorum bunu ve şimdiden araştırmaya başladım doğumdan sonra ne yapabilirim diye. Dermaroller kullanarak Hindistan cevizi yağı kantaron yağı ve aloe Vera(bu üçünü karıştırıp)kullanarak aşırı şekilde azaltanlar olmuş. Happy Kids te de okudum YouTube yorumlarımda da okudum. Denemekten Zarar gelmez ben doğumdan sonra deneyeceğim ama doğum yapmış annelerimiz demeyebilirler YouTube e yazınca çıkıyor zaten dermaroller ile çatlak tedavisi yazın 11 dk lık bir video orada tüm detaylarını anlatıyor umarım bizde de işe yarar 😌