Arkadaşlar bu ikinci hamileliğim diğer hamileliğimde herşeyimi çok güzel kullandım düzenli vitaminleri falan ama ben balık yağını bu sefer içemiyorum aşırı berbat vitaminleri kullanamıyorum sağlık ocağının falan verdiği bunları içmezsem daha güzel yemek yiyorum besleniyorum balık yağını ne tok ne gece ne gündüz hiç bir şekiilde alamıyorum almasam içmesem ne olur acaba vicdanımda el vermiyor içmesem of 😢