QUEEN088 Kızlar mide ağrısına ne yaptınız,?Doğal yollarla geçdimi?Ben çok zor geçiriyorum 19 haftalığım
Kleopatra- QUEEN088 Mide ağrısı nasıl oluyor kız. İsal falan olmuş olabilir misin o ağrı yapar genelde bende de öyle oluyor bazen çünkü.
nevamm1 QUEEN088 ağrı derken kramp mi giriyor ekşime,yanma mi var.krampsa mide gazından onunda tek çözümü biraz hareket edip gazın dağılmasını sagla.hatta yapa bilirsen squat tarzı hareketler yap.yanmaysa saguk süt,gaviscon iyi geliyor.
Deletedmom_11 QUEEN088 ah benim geçen tuttu dedim ne oluyoruz .Babaannem önceden midemiz ağrıyınca yarım bardak kaynamış suyun içine 3-4 küp şeker atardı bunu iç derdi ve geçerdi .Bende onu denedim çok şükür geçti .Deneyin isterseniz
Yagmurrr_ QUEEN088 valla az az yemek lazım benimde ozleiikle gece uyurken agriyo öyle bi agri yok yani qma bebek büyüdükçe oluyormus
QUEEN088 Kleopatra- yook canım ishal durumum yok.Bildiğim mide ağrısı ve yanması ikisi karışık Oturup ağlıycam🥺🥺
QUEEN088 nevamm1 Kramp ,yanma.Düşük tehlikem var diye öyle hareketler yapamam.Ama soğuk süt şimdi içicem.Canımı çok acıtıyo
Kleopatra- QUEEN088 O zaman mide yanması yaşıyorsun her hamilede olacağı gibi çünkü bende yaşadım ve zehir gibi birşey. Gaviscon kullanabilirsin. Ilık sütün içine pekmez koy iç birde faydası olacaktır 🌸
QUEEN088 Yagmurrr_ Aynen gece daha çok kötüleşiyor.Ya benim oğluma gebeykende oldu ama son aylarda şimdi çabuk başladı ve bişeyler yardımcı olmuyor