Busenurrr97 Doğuma 3 Ay kaldı beşik almak istiyoruz ama ne alacağız kararsız kaldık park beşik mi yoksa normal küçük besikten iki tane mi ?
2pati1baby Busenurrr97 ben arkadaşımın rahatsız diye ikiz bebeklerine bakmıştım 4 gün 🤦♀️ Park yatağı vardı oğlumun kullanmıyorduk.İkisi asla aynı anda olmuyor park yatakta. Birini uyutuyordum biri uyanınca öbürüde uyanıyordu uykusuz 4 gün geçirdim 🤭😂
twinmama2 Busenurrr97 ben tek park besik aldım iki reflu yatagi aldım beraber yatırmayı düşünüyorum nasip olursa inşallah
ikizannesiolmak Busenurrr97 iki farklı park yatak ya da beşik. 40 I çıktıktan sonra ayırmak zorunda kaldım
Busenurrr97 2pati1baby iki tane park yatak alacak butcem yok ne yazık ki o zaman iki farklı besikalacagim uygun fiyatlı
2pati1baby Busenurrr97 psikolojiniz için en doğrusu ayrı şekilde olmaları ama dolap uygulamasından baksanıza çok uygun tertemiz ürünler var