Firdevs33 Kızlar reglime 5 gün kala erken gebelik testim negatif . Pozitife döner mi acaba ? bu ay çatlatma iğnesi olmuştum.
ebrarmom08 Firdevs33 ben gecen ay 5 6 gun kala yaptim negatifti adetim 2 gun gecikince pozitif olabiliyor oyle seyler
FatmaErdur Firdevs33 umudunu yitirme ben regle 4 gün kala yaptım negatif çıktı regl günü yapınca pozitife döndü şuan da 6+3 haftalık hamileyim
ebrarmom08 Firdevs33 umarım canım 🙏 ben gecen ay ogrendim sonra düşük yaptim 🥺 bu ay bende gene aynı düşünceler icerisindeyim varmi yokmu felan diye ❤
Firdevs33 ebrarmom08 bende 1 yıldır istiyorum 1 kez kimyasal gebelik yaşadım ara verdim tekrar tedaviye başladım olmadı artık aşılama olacak gibi 😕
ebrarmom08 Firdevs33 aslinda bende kimyasal gecirdim ve arkasndan tekrar regl gormeden hamile kaldim keske ara vermeseydin .