Aslan04 7 haftalik hamileyim agda yaptiriyorum komple normalde simdide yaptirsam bi sorun olurmu siz nasil temizleniyorsunuz
Kleopatra- Aslan04 Ben bir sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta son haftalarda da zorlanmamak için ağda yapılıyor. Burda da çoğu kişiden okudum bunu. Ben hamilelik boyunca jilet kullandığım için kıl köklerim sertleşti o yüzden gitmeye tedirgin oluyorum yoksa bende gitmek istiyorum. 32. Haftamdayım yavaş yavaş gideceğim mecburen. Sende gidebilirsin yani bir sorun olmaz.
Bayancorek Aslan04 Ben sorun yaşamadım, doktorum da problem olmaz demişti sormuştum yinede. 36. haftadayız şuan , 5. haftadan beri gittim ben hep. Sizde sorun isterseniz doktorunuza yinede. 🌸
cgnduru Aslan04 ben 36 haftalık oldum normalde jilet ya da makina kullaniyordum biraz zorlandım ama keşke daha erken baslasaymisim diyorum… 7 haftalikta hiçbir şey olmaz canım merak etme erkenden devam etmen daha iyi başka bir şey kullanirsan sertlesiyor o zaman daha zor… ben 2 saatte kalktim masadan 😀
Sevess Aslan04 bir sıkıntı olmaz sadece yüz üstü yatma ağda sırasında ben ilk aylardan beri ağdaya gidiyorum 35 haftalık olduk bir sıkıntı yok
Hallerimvarbenim Aslan04 Ben hep yaptırıyorum tüm vücut şimdi yaptırdım daha hatta😅 En rahatı en güzeli temizliğinden bir emin olduğun bir yerde yaptır geç
Eslem_1 Hiç ağda yaptırmadım kendim temizliyorum doğuma giderken bi temizledim şimdi bile temiz duruyor
Merveyaz Aslan04 hiç bir sıkıntı olmaz hamileliğimin başından beri gidiyorum. Hiç sıkıntı yaşamadım. Haftaya 37. Haftamda son gideceğim. Rahatlık valla git yaptır😂
beyzzsenturkk Aslan04 ben en basından beri jilet kullanıyorum pratik oldugu icin ama bir kaç haftadır eşim yardım ediyor sağolsun eğilirken kasılıyorum ağda kullanmadım ama jilet kısa süreli de olsa kurtarıcı kolay bi çözüm