Slny işte bana öyle söyledi. Benim 3 haftadan beri kanamam var. Doktor öyle söyledi ama kendi doktorum öyle birşey söylenmesi için erken dedi. Benimde ilk gebeliğin,korkma korktukca hepsi başına geliyor inan ki. Ben hep kanamam olur böyle olur soyle olur dedim. Basima geldi. Suanda daha erken senin içinde benim icinde o bebeğin eşi için Allah sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin 🤗