İlk gebeligimde çatı muayenesi doğumdan da zor geçmişti acayip canım yanmış bagirmistim şimdi çatala çıktım ama böyle diyroum benim tansiyonum oynadı yapamiycam çok kötüyüm panik bastı kalbim gün güm atiyo çok kötüyüm dedim. Doktor yaptı ve inanın ikinci gebeliğim ve hiç acımadı ilkinde ben çok sıkmisim sanırım burda tam doktor girerken derin nefes aldım bitti hemen çıkardı. Yani korkan varsa yapacağınız tek şey derin bir nefes alıp bismillah demek olsun. Cidden çok rahat geçiyor. Boş yere saatlerce stres olmusum. Doğumunu falan da başlatmadi kanama vs de olmadı bebişim aşağıya inmiş yakında çok çok yakında bende doğurdum diye post açmak için sabırsızlanıyorum. 😄😄😄 Nst de sancım çıkmadı ama ben hastanede bile yuruyemiyodum geceleri sancım oluyo daha dogurmadan böyle cekiyorsam zorlaniyorsam doğum zamanı ne olcak bilmiyorum ama sakın kalmaya çalışıyorum. Allah yardimcimiz olsun.
37 haftalık annisler bebislerinizij kilosu nedir bu arada merak ettim beninki biraz zayifca bir bebekti herzaman.