kızlar çok sıcak olmadığında bile bebeğimin uyurken kafasını koyduğu yer su içinde kalıyo emerken alnı boncuk boncuk terliyo ayakları coraplarını cıkardığım an soğuk terler döküyo bu normal mi ya anlayamadım. kalın da giydirmiyorum zıbınla dursa bile aynı. araştırdım biraz d vitamini eksikliğinden demiş bazıları,bazıları ise alakası yok demiş. damlasını veriyorum her gün. doktoruma sorucam ama annelerin de tecrübelerini dinlemek isterim. atlasım 3 aylık