ipekveatlas Papatya000 tek bebekle bile benim karnım cart diye ayrılcak sanıyodum dokunamıyodum iki bebekle ağrıması pek normal🤭🥲
Esnis Valla ilk gebeliğim tek . Ama ikiz gebelikte herşey okadar farklıymış ki . Göbeğim çatladı alt kısımları ve gerildiğini hissediyorum çok açıyor bazen. Biz ikiz hamilelik için herşey normal bence . Bakalım daha neler yaşayacağız