Benim yumurtlamam erken oluyor , yani batima tahmini olarak 10 gun kala bu testi yaptirmis oluyorum henuz adet gunume var bazi forumlarda bata 9 gun kala bu degeri cikip sonra yukselenler olmus. O yuzden burda boyle birsey yasayan var mi diye sormak istedim