happymamaa Hanımlar iki aylık bebeğim var emzirme döneminde toparlayıcı sütyen kullanmak zararlı mıdır ya da süt üretimine etki eder mi sarkma olmaması için neler yaptınız ya da göğüslerinizin toparlanmasını nasıl sağladınız
Mysaa happymamaa ilk etapta normal emzirme sütyenini öneriyorlar birkac ay sonrasında topalayıcılı destekli vs sütyen kullanabilirsiniz sarkmak olmaması için zaten ilk 90 sa sonra küçülüyor sizinde küçültmeniz gerek sutyeni
MeriHera happymamaa nedir bu kadınların çektiği ya her uzvumuzu düşünüyoruz canım memelerim inşallah sarkıp kuru üzüme dönmezsiniz 😄
Sarahh happymamaa büyük göğüslere ne oluyor bilmiyorum ama, benim memitolar küçüktü hamilelik ve emzirme döneminde büyüdü, 2 yıl sonunda kuru üzüm gibiydi . şimdi hamileyim yine dolgunlaştılar, yine emzirme dönemi bitince nene memesi gibi olucak herhalde🤧
Sarahh MeriHera kız elbette değişecek ,boşunamı millet vucut yapım bozulucak diye emzirmiyor ,doğurmuyor
Sarahh MeriHera evet bende düşünmüyor değilim , insanın piskolojisi bozuluyor kendi vucudumu sevmemeye başlamıştım ,ama eşime sorsan hiçte iğrenç durmuyorlarmış
MeriHera Sarahh psikoloji bozmaya değmez nasıl mutluysan öyle olmalı ama eşinin desteği çok hoş takdir ettim her erkek böyle olsun işte 🌸