Kızlar bugün 40+1 oldum. Dün yazdım ama kimse bişey yazmadı. Dün yoğun yumurta akı gibi tek sefer bir akıntı geldi nişan mıdır demiştim. Dün gece 3 ten beri adet olacak gibi belimden ağrı girip kasıklarıma yayılıyor. Şuanda da var ama öyle 5 dk gelen bir ağrı değil saatte 1 gelip 10 dk filan sürüyor sizce bu doğum sancısı olabilir mi yaşayan varsa lütfen destek olsun tam saatli gelen birşey değil yardımmm kızlar 😔