Pembeerguvan seyma9188 tam kış bebeği benmde öyle hastaneye birşey yapıcakmısınz süs püs hediyelik ziyaretçi yasağı vs hastanede olursa gelen gidende olmaz dye sadece kapı süsü yaptrdm
Fatma0090 Gunel03 gün almadık ama sezeryan olucam ilkim sezeryan dı erken doğumdu o kaybettim. Muhtemelen 31ekim ve kasım başı erken gelmezse inşallah
CananDuru Gunel03 Uygulama 10 kasım diyor ama benim sezeryan olacak sanirim ekim sonu 27-28-29 falan olur gibi