araskus28 37+2 aynı sorun bende de var çok hareketliydi artık hareketleri azalıyor doktora da gittim herşey yolunda dedi tatlı yiyip soluna yat biraz bebeği uyandır karnını salla iyice ( doktorum öyle yap dedi) eğer hala hareket etmiyorsa hastaneye gidin mutlaka