hemsiree of bende bunu merak ediyordum. Eskiden gitmiştim hamilelikte çıktı. Şimdi 2. Ye hamileyim tam yeni başlamıştım hamile kaldım. Devam etmek istiyorum aslında rahat olmak için. Hiç kötü birşeyle karşılaşan olmamıştır heralde. Doktoruma da sormadım net birşey bilinmiyor sonuçta:/