ayse1986 Merhaba kızlar, Kızlar bebeğin odasına beşik olarak mobilya mı yok sa park yatak mı onerıyorsunuz?
esraizmirli ayse1986 park yatak alın bence daha kullanışlı mobilya var bende hiç kullanışlı değil bebeğim 15 aylık sığmıyor kafasını çarpıyor falan filan 😂
seyma9188 ayse1986 Bu soruyu ben de sormuştum.Hatta anket de yaptım %70 e yakını park beşik önerdi.Ben de ahşap beşik düşünüyordum vazgeçtim.Park beşik alacağım.
zeyel_sena ayse1986 park beşik bence rahat taşınıyor hareket ettirmesi söküp kurulmasi oldukça kolay :)
eflinveannesi ayse1986 bebiş henüz doğmadı herhangi bir tecrübeye sahip değilim ama araştırdığım kadarıyla Park beşiğin daha kullanışlı olduğuna karar verdik şimdilik iyiki bunu almışız diyoruz 🥰 mobilya beşiği bir süre sonra kullanmayacak ve bende hemen 2. Çocuk düşünmüyorum en azından artık bunu kullanamadığında kaldırıp muhafaza etmemiz çok kolay olacak
vesilece ayse1986 park yataklar çok kaba ve çirkin canım ben aynı ölçüde asansörlü ahşap beşik aldım 🤗
nnnaaz Vende araştırıp oark yatak aldım ve 3-4 yaşa kadar kullanılıyor diye sonrası için direk çocuk odası aldım
Yazz12 ayse1986 ben anne yani beşiği dışında kendi odasi icin montessori yatak düşünüyorum beşik de bir süre sonra cokcuk yürüyünce cok kullanışlı olmuyor
Nare09 ayse1986 ben de bu konuda bir post açmıştım. Çok kararsızdım ama sanırım ben de park yatak alacağım. Çoğu kişi daha Güvenli ve kullanışlı olduğu için park yatağı önermişti canım.
ketsan Kesinlikle park yatak, odada duruma göre koyuyoruz istediğimiz yere, hafif, kızım rahat rahat atlıyo zıplıyo :) hala da sapasağlam, doğumdan sonra bebişi ona alıp kızıma da yatak almayı planlıyoruz Allah ın izniyle. 4 yaşa kadar bence en mantıklısı.