TRrabia Merhaba kızlar epidural anestezi ile doğum yapan var mı aranızda yada çevresinde tanıdığından dinlediği . Kolay ve rahat bir doğum mu sezeryan daha mı mantıklı onun yerine
Ask_hosmus TRrabia ben sadece sancı sürecinde epidural aldım ve o kadar güzel bişey ki kuş gibi hafifliyor insan
Aylin355 Yengem epiduralli normal doğum yaptı ve hiç zorlanmadı zaten adı üstünde prenses doğum inşallah bende epiduralli normal yapıcam. Sezeryan ameliyat sonuçta zor oluyor
TRrabia Aylin355 doktoruma sordum 2 saat sancı veriliyorsa 3. Saatindeki sancıyı hissetmezsin sonuçta sancıyı hissediyorsun büyük bir kısmını dedi sancı verdiklerinde çok dayanılmaz bir hal alır mı
Aylin355 TRrabia açılma için o kadar sancı çekilmesi gerekiyor zaten önemli olan doğum anında epidural olması