Esraserpil yani bebeğim için mecburum diye cesaretlendirdim kendimi, iğneyi vurmadan önce biraz buz tutuyorum, vurunca yakmıyo o şekilde yapınca aklında olsun.youtube de video fln var izlemiştim bir de yavaş ve göbek deliğinden en az 5 cm ileriye vurmak lazım, bence yapabilirsin korkma alışıyor insan