gozdetrhn Elifonur35 evet hamilelik belirtisi ama aynı zamanda adet belirtisi test yapın yoksa belirtiyle mümkün değil anlamak
Elifonur35 gozdetrhn saolun😊🙏🏻 En son yerleşme kanaması oldu şimdi adet zamanım gelince gecikme olursa test yapacağım ilginiz için teşekkür ederim 🙏🏻😊♥️
Nujinkanat Benim 2 haftadan fazla olmuştu ama belirtiler 2 haftadır vardı karnım ağrıyordu çok aynı regl sancisi gibi akıntı oluyordu beyaz onun dışında midem bulanıyordu doğru düzgün yemek yiyemiyordum