Ezgimmmmm çok düşünüp sonra da düşündüğün için strese girmek lohusalıktan 😅 geçmiş olsun canım. Biraz rahat olmaya çalış. Şu an hormonların 9 ay boyunca belli bi düzene girmişti, ve birden eski halini almaya çalışıyor. Farklı duygu durumları yaşaman çok normal. Sadece geçici bir süreç olduğunu bil 🥰 seni sakinleştiren şeyler varsa onları yap. Kimse alınmaz gücenmez açıkça söyle bana bı hal geliyo bı ağlama geliyo sinir geliyo de hiç çekinme. Yalnız kalmak istediğinde kal bebeğine annen bakar 🤗 aç müziğini yap çayını güzel güzel keyif yap.