Aysecan0335 hkurt yani ben şimdi 32 haftaya kadar bu şekilde raporlu devam edersem doğum iznibe ayrılıp 3 aylık rapor parası alamıcakmıyım
hkurt Aysecan0335 raporlu oldugun süre paralarini alıyorsun 32 den sonraki doğum ve analık paralarını da alıyorsun .