31+6 dan bildiriyorum 😄 sabah esimi ise gönderdikten sonra agzıma bir iki lokma atıp geri yatıyorum 11 12 gibi uyanıyorum kahvaltı yapıyorum uykuya doyamasamda icim rahat etmiyor bebek acıkıyor mudur aç mı bırakıyorum yoksa o da benimle uyuyor mudur diye siz ne düşünüyorsunuz ne yapıyorsunuz