Kubraaaaa Arkadaşlar ben şanslımıyım yoksa daha gelecekmi 😂 gebeligimin 6. haftasındayım (6hafta3gün) daha öyle bir miğde bulantısı yaşamadım. Daha erkenmi yoksa böyle geçerse süper 😊
Durum Kubraaaaa insallah yaşamazsın canim benim bulantim o haftalarda baslamisti ve 35 haftaligim hala bulantim var 😊
DilarArslan Kubraaaaa ah keşke o haftalarıma dönebilsem 😔 8.haftaya kadar hiçbişeyim yoktu ama sonra öyle bi başladı ki 😭 15 haftalık olduk hala tam gaz devam..
imera_ferammm53 Kubraaaaa 8. Haftadan 16 haftaya gibi fellllak yaşamadım 15kilo verdim her an başlayabilir,benim annem ablamda kız çocuklarına hamileyken aynısı oldu genetik birazda bende bi prenses taşıyorum şimdi 28+5teyiz🙏🏻