NurrrH _anne- ben kızıma sma optipro kullanıyorum şuan 1 yaşında kabızlık vs yaşamadık. Çokta kilo aldırıyor. Ama bunun tam tersini söyleyen de var. Şimdi oğluma gebeyim ona da sma optipro alırım
Eslem_1 Aptamilden Golden goata geçtim aptamilin şeker içeriği yüksekmiş sanırım pek önermediler golden goat keçi sütlü mamadan memnunuz katkısız temiz içerikli ..ben pek vermiyorum ama çok nadir takviye yaparsam veriyorum emmiyor mu bebeğiniz ?
_anne- Eslem_1 Daha doğum yapmadım nasip olursa 18 ağustosa gün verdi doktor sezeryan olacağım için mama almak istedim
Ozge _anne- ben şuan sma optipro kullanıyorum. Şimdilik memnunum. Aslında mama işi bebeğe bağlı. Kabızlık, gaz, alerji yapmadığı sürece ikisinden birini kullanabilirsiniz.
Manolyagkmn _anne- aptamil den sma ya geçtim 1.ayda yarısını kustu tekrar aptamil e döndüm bıçak gibi kesildi o kusma normal seyrinde kusuyor şimdi aptamilin reflüyü önlediği söyleniyor. Bu arada tv de aptamil reklamı var şuan 😂😂😅
Sinem2284 Ben sma kullandım kabızlık ve alerji yaptı sonrasında aptamile geçtim şuan memnunum kabızlık ve alerji gecti
tazebiranne_hg04 _anne- doktorumuz hipp combiotic mama önerdi anne sütüne en yakın olanmış ama çok pahalı
_anne- tazebiranne_hg04 Hipp almak istiyorum aslında ama bütçe olarak sürekli aynı mamayla ilerleyebilirmiyim bilmiyorum 3 haftadan sonra kullanılmıyormuş mamalar yarısı çöpe gidecek
Birgul sunandfun7 Hesabınızı silmemiz için kullanıcı adı ve gerekçesiyle Biz@mutluanneleriz.com maıl atınız. Talebiniz değerlendirilecektir.💜