Aysenur_2 Kızlar 2 yaşında kızım var Bi bebek düşünüyorduk zaten 1.5 ay gecikmem oldu eşim tek test almış bende inanamıyorum gerçek değil gibi geliyor bazı yorumlarda sente lady markanın yanlış sonuç verdiğini söylüyor. Pazartesi hastaneye gidicem sizde testte bir bozukluk var mı bakar mısınız https://resimyukle.io/r/XTbRE4nzQN
gl12cn34 Aysenur_2 iki tane cok net çizgi var bence kesinlikle hamilesin kalp atışını bile duyarsın gidince
Aysenur_2 mylittlebabym benim adetim aşırı düzensiz ve kanamam çok uzun sürüyor o yüzden gecikmeyi öenmesemedim bazı yorumlarda da bu testin yanlış sonuç verdiğini yazmışlardı o yüzden sormak istedim daha önce pozitif test sonucum olmamıştı kızımı kan testinden öğrenmiştim 😊
Aysenur_2 Vera09 zaten adetim çok düzensiz olduğu için onu önemsemedim bazı yorumlarda da bu testin yanlış sonuç verdiğini okudum. Daha önce kızımı kan testinden öğrendiğim için testin doğru olup olmadığını anlayamadım 😊
Minikannesi00 Aysenur_2 1 buçuk ay geciktiniz mi gerçekten 😂 nasıl durdunuz ,benim günüm geçmeden test yapıyorum 😂 baya büyütmüşsünüz bebeği
Adacan Minikannesi00 kuzum o genelde ilk gebelikte oluyor 😁 bende ilkini 5 gün erken öğrenmiştim 2. 10 gün geç öğrendim hahaha 😁 beklemiyordum tabi onun da etkisi var
mylittlebabym Aysenur_2 yok yok doğrudur merak etmeyin Bende gecikmeli olurum hep, 6.haftada öğrendim hamileliğimi :)
minnos6 Aysenur_2 ilk gebeliginiz degil artık 2. bebek annesi oalrak bazi seyleri tecrübe etmis olmamiz lazım cok net 2 cizgi cikmis bozuk test dağılır bu gayet net duruo hamilesiniz hayırlı olsun
Aysenur_2 minnos6 daha önceki gebeliğimi kan testinden öğrenmiştim bu yüzden bilgim yok teşekkür ederim 😊
Minikannesi00 Adacan Bende ikinciye hamileyim ,beklemiyorduk ama belirtilerimden şüphelenip regl günü test yaptım 😂