Applejuice Merhaba 38+4teyim. Bebişin hareketleri azaldıgı için doktorum kontraksiyon test yapmamız gerekiyor dedi. Negatif cıkarsa iyi ama pozitifse sezeryan sanırım. Daha önce basına gelen varmı?