Gulumser2804 Merhabalar 15+3 haftalığız hala hiç iştahım yok yemek yiyemiyorum sanki hamile değilmişim gibi sabah uyandığımda hiç bir şey yiyemiyorum bebeğim zarar görür mü böyle
Yazz12 Gulumser2804 ilk haftalar sıkıntı olmazdi brbek depolarindan besleniyordu ama suan büyümüş ve senden besleniyor sen yemedikçe o da yiyemeyecek ve aç kalacak öyle düşün ne yiyebiliyorsan onu ye. Ac olduğunda bebeginde hali olmuyor ultrasonda hareket bile etmiyor
Meliyk Ben de çok iştahsızım kilo almak yerine kilo veriyorum. Ne yesem zorla yiyorum bebek için. Onun da miktarı çok az oluyor maalesef
Burcusko Ben de 4.aya kadar kilo almadım aksine 2 3 kilo verdim.Kaşarlı tost, çubuk kraker, made suyu, muz ve leblebi yiyebilirsiniz.İlk 4 ay bir tabak yemeği bile bitiremedim.Şu an 27+5 ve kilosu normal.