miroski_22 38.hafta sayılıyorsun artık bir nst’ye girmeni öneririm .Artık kemik gelişmesi değil bu sertleşmeler çoktan gelişti bile kemikleri bebeğinin.Bu sertleşme bu haftalarda kasılma sayılıyor.Doktoruna söylemeni gerekirse nst ‘ye girmeni tavsiye ederim canım aramızda 6 gün var benimde öyle oluyor ve kasılmam çıkıyor düzensiz .