asetonluoje Merhaba ikili test sonucumda down sendrom oranım 1:458 çıktı. Doktor gen testi önerdi. Bilgisi olanlar bir sonuca bakabilirler mi
Dilossh asetonluoje benim 4 lü testim yüksek riskli çıkmıştı detaylı ultrasyonu bekledim çok şükür bir sıkıntı görülmedi insallah sizin de öyledir🙏🏻
2pati1baby asetonluoje canım kafana takma 2 Li testler çok kafa karıştırıyor gen testi en iyi sonucu veriyor. Çoğu kişi şimdi 2 Li test yaptırmıyor gen testleri maliyetli oluyor ama kesin sonucu veriyor
asetonluoje Fiyat veren kişiye hafta sonu olduğu için ulaşamadım. 5000 civarı diyorlar bir bilginiz var mı acaba Yorumunuz için de çok teşekkür ederim
Gulak asetonluoje yani canim bosuna yaptiriyorsun gen testinide gen testi ayni cikarsada bebegini aldiricak misin hayir ama dogduktan sonra yaptirirsan bu kadar maliyetli olmaz bence icini ferah tut keyfini cikar bizde de boyleydi ama hic bi sorun cikmadi
asetonluoje 2pati1baby sonuç iyi çıksın da artık yapacak bir şey yok. Sadece internette 250 altına riskli diyor ama doktor 1000 altı riskli dedi. O biraz kafamı karıştırdı
2pati1baby asetonluoje kimseyi yanlış yönlendirmek istemem ama benim arkadaşım ünlü bir doktorun yanında tüp bebek hemşiresi ; 2 Li ve 3 lü test yaptırma direkt gen testi yaptır dedi. Boş yere strese oluyorsun etkiliyor seni dedi.İsteyen tabi yaptırsın ama Gen yapılınca her şey çıkacaksa diğerlerinede çokta gerek yok 🤷♀️
askbebek Benimde 1/571 cıkmıstı önerdi yaptırmadım tabiki Allah’a sükür 22. Haftada detaylı ultrasona girdim bisey çıkmadı Yani bu ihtimalleri söylemek zorunda oldukları icin söylüyorlar matematiksel hesap sacma geliyor bence yaptırma test falan
asetonluoje askbebek doğum yaptınız mı peki herhangi bir sıkıntı çıktı mı bebekte ? Bana ayrıntılı ultrason bile net sonuç vermez falan dedi. 12. Haftada gittiğimde çok net bebeğin burnunu gördüm internette down sendromunda burunun geç geliştiği vs yazıyordu
askbebek asetonluoje yok canım henüz doğum yapmadım Ama ayrıntılıda burnunun geliştiğini ensesini göz aralıklarını vs tüm herseyini net görünce down sendromu riski ortadan kalktı bir sıkıntı görünmüyor Evet ultrason net sonuç vermez ama gerek yok bence ne olursa olsun gebeliği sonlandırmayacağım için girmedim o pahalı pahalı testlere içini ferah tut
Gulak asetonluoje canim senin ppa ve mom degerin yuksek cikmis benim ki seninkinden daha düsuktu bide bu yas ile alakali bi test suan herkese oyle somuc veriyorlar icini ferah tut detayli ultrasyonda daha net cikar icinizi ferah tutun
asetonluoje askbebek çok teşekkür ederim cevabınız için. Ben de 12. Haftada ultrasonda burnunu çok net gördüm o içimi ferahlatıyor
asetonluoje Gulak bilmediğim için soruyorum kusura bakmayın yüksek mi olması gerekiyor düşük mü olması gerekiyor bu değerlerin