MrvRmzn Dün kontrole gittim 35. Haftadayım. Çok şükür bir sorun yok. Normal doğum gözüküyor. Ama bebeğin yüzü dışa dönükmüş. Yaşayanlar var mı acaba nasıl döner. Ne yapmalıyım. Sizin doktorlarınızın bir önerisi varsa paylaşırsanız sevinirim.