Gamzeeecvs 36+ 4 te bebeğim 2550 çıktı bir hafta geriden geliyordu gelişim olarak iki haftaya çıktı moralim çok bozuk
Feyza-nur Gamzeeecvs 2500 kilo az bir kilo değil en erken 38 de dogsa iki haftanız var ve 2 haftada cook rahat 3 kilo olur stres yapıp bebeğede yansıtmayın kasar peynir pekmez ceviz muz bol bol meyve tüketin
Betusgani Gamzeeecvs hiç canınızı sıkmayın bebisler dünyaya gelecekleri zamanları çok iyi biliyorlar, ben persembe günü doğum yaptım 37+3 de ve oğlum 2600 kilo doğdu şükür yanımda ve sağlıklı elhamdulillah 🥰🤲🏼 Rabbim yar ve yardımcınız olsun ❤️
Obirgebe Gamzeeecvs 2500 normal sınırlar içerisinde haftasında 2500 dogsa bile normal kabul ediliyor canm kii dogum yapana kadar daha alır protein agırlıklı beslen
Gurbetkusu_43 Gamzeeecvs iki buçuğun üzerine geçmiş canım sağlıklı doğsun kilosu doğduktan sonra daha iyi toplar kendini korkmayın. Benim kızım 38+2 de doğmasına rağmen 2480 gram doğdu. Gebelik kolestazım vardı oda bebeğin anne karnında gelişimine engel oldu. O kiloda doğmasına rağmen çok şükür kızım küveze de alınmadı. O sebeple sağlığı yerinde olsun kiloyu dert etmeyin.
Hzldrsn 35+6 haftalığım benimde 2 hafta geriden geliyor eşinde kireçlenme olmuş yaşlanmış gelişim geriliği devam edrse erken doğum sezeryanw alcz dedi pazartesi gitcm bakalım ne diyecek 😒
Gamzeeecvs Hzldrsn Hzldrsn genetik olabilir dedi bende cuma tekrar gidicem ama bebeğim doğunca kalp ameliyatı olacağı için çok üzüldüm kilomuz üç ve üzeri olursa daha çabuk iyileşir umarım aradaki fark dahada açılmaz :(
Gamzeeecvs Hzldrsn benimde normalde 5 eylüldü ama iki hafta gerilik çıkınca ileri tarih söz konusu umarım sağlıkla hayırlı kolay şekilde alırız yavrularımızı kucagımza
Kleopatra- Bunu bu kadar stres haline getirmeyin derim. Çünkü gelişimi nasıl önde gidebiliyorsa,geriden gelmesi de olabilecek birşey. Sağlıklı olduktan sonra bir önemi yok. 🌹
Gamzeeecvs Kleopatra- evet öyle tabi ama hep önde gidiyordu kalp ameliyatı olacağı için kilosunun fazla olması artıydı bizim için şimdi böyle olunca moralim bozuldu umarım farkı azda olsa kapatabiliriz Cuma günü olan kontrole kadar
Gamzeeecvs Feyza-nur normalde acıkırdım ama on gündür acıkma hisssim gitti tüp bebekle hamileyim tedaviye başlamadan önce bile vitamin kuruyemiş yoğurt hiç eksik etmedim 33 den sonra neden yavaşlama başladı anlayamıyorum :(
Gamzeeecvs Betusgani Allah analı babalı büyütsün darısı bizim basımıza sağlıkla hayırlı kolay şekilde alalım kucağımıza başka bişey istemiyorum doğduğunda kalp ameliyatı olacak oyuzden tedirginim kilo konusunda yoksa zayıf iri önemsediğin bişey değildi en başından beri hep sağlık istedim yavruma
Kleopatra- Gamzeeecvs Tabiki kapatılır Allah’ın izniyle hiçbir şey imkansız değil :) Bol bol muz yiyin vitamin alın bebişde kilo alsın bu sorun giderilir.🌸
Gamzeeecvs Gurbetkusu_43 tabi sağlıklı olması tek isteğimiz ama doğduktan sonra ameliyat sürecimiz olduğu için tedirgin oldum biraz ya yine almamaya devam ederse diye dünden beri çatlıyorum artık yemekten hakkkmızda hayırlısı