Mcize Merhabalar arkadaşlar. 21 haftalık hamileyim şu an on günlüğüne tatile gitmek istiyoruz. Dört saat uçak yolculuğu var. Çevremden gitme iyi değil gibi şeyler duyuyorum bi de buraya sormak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım. Bu arada iki tane de düşüğüm oldu 8 haftalık iken.
EceDalgaciMahmutoglu Mcize cevrenizdekiler tip memuru, doktor falansa hakli olabilirler. aksi takdirde hekiminize sorun. her gebelik farkli. kiminde risk faktörü vardir, kiminde doğurana kadar gezse bir seycik olmaz.
yagmurrrra Mcize valla ben 27 haftalıkken gittim 11 saat yolculukla arabayla yata yata ohh iyikide gitmişim bol bol yüzdüm sadece havuza girmedim hiçbir sorun yaşamadım doktorumda riskim yok diye git keyfine bak demişti. Git bence millete bakma doktorun sorun görmüyorsa bişey olmaz
Kleopatra- Mcize Ben 32. Haftama giriş yaptım yine gitmem gereken bir şehir dışı yolculuğum var doktoruma sordum dinlenerek kendini yormayarak gidebilirsin dedi. Ama yine de ben tedirgin oldum vazgeçtim. Bunun öncesinde de gidiyordum ara ara doktoruma danışarak. Bence dinlerek gidilebilir.
Selma17 Ben 15 haftalıkken geçtiğimiz hafta bir hafta Antalya’ya gittim sıcak biraz zorladı denize 20dk fazla girmedim hemen çıkınca üstümü değiştirdim güneşlenmek yasak dedi doktorum ama biz kendi aracımızla gittik mola vere vere
Mcize Selam canım. Ben yurt dışında kaldığım için uçak benim için daha iyi olacak çünkü diğer türlü çok uzun yolculuk olacak. Gerçi doktorlar gidebilirsin dedi ama yine de korkuyor insan
Paw Doktorunuz sorun yok diyorsa çevreye kulak asmayın bence. En doğru kararı takibinizi yapan doktor verecektir
Zehraergul Doktorunuz izin verdiyse sorun olacağını sanmıyorum. 30 haftalıkken gittim, rahat rahat denize de girdim güneşlendim de. Bir sıkıntı yaşamadım 😊
Mcize Zehraergul ne güzel bende gitmek istiyorum bütün sene çalıştık halende çalışıyoruz hem eşim için hemde benim için çok iyi olacak ama biraz da insanın içine şüphe düşüyor şaşırdım kaldım
Mcize yagmurrrra böyle mesajları görünce içime su serpiliyor doktor sorun görmedi ama yine de başka bi doktora daha gidip :) biletimi alacam bende :)
Mysaa Mcize doktoruna sor canım dusuklernde olmuş riskli görmeZse git biz bilemeyiz senin bebeğin sağlık durumunu sonuçta . He ben gittim ama yine doktoruma danıştım Muayne oldum dönerken de aynı şekilde orda bi hastane de Muayne oldum sağlık sonuçta
Mcize Mysaa evet kendi doktorum sorun görmedi aslında ama yine de ben başka bi doktora daha gidip kontrollerimi ettirip ona göre hareket ediyim
yagmurrrra Mcize başka doktora gerek yok bi sorun olup olmadığını görmek doktor için çok basit herşeyden belli olur bence doktorunuza güvenin çokda kafanıza takmayın🙃
Ppirayee Mcize Benimde bir düşüğüm olmuştu 1 sene sonra tekrar hamile kaldım 2 kez tatile gittim doktorum bi sakınca görmedi ben yüzmedim ama saklıkentte baya gezdim hatta bu yürüyüşler sayesinde bebeğimde döndü şuan 35 haftalığım doğuma az kaldı herşey normal ilerliyor. Kendi arabamızla gitmiştik doktor izin verdikten sonra kendinide çok zorlamadıktan sonra dinlene dinlene keyifli bi tatil oldu doğum öncesi 🫶🏻 Umarım sizin içinde öyle olur
Naziminverasi Mcize 27. Haftamdayım şuan tatldeyim çok şükür bi sıkıntı yokk ama uçağı sorun isterseniz dr unuza benimde bi kimyasalım vardı valla her ay geliyorum istanbul izmir arası mekik dokudum
winterwitch Mcize ben 1 ay önce tatil yaptım. Araçla dinlene dinlene geze geze gittim. Çadırda da uyudum. Aracımız karavan gibi araçta da uyudum. Habire yüzdüm şükür bişey olmadı :)) yine de doktorunuza sorun
Fatmagul3333 Mcize riskli bir gebeliğin yoksa bişey olmuyor. Ben hamile kaldığım günden bu yana otobüs yolculuğu ile hiç durmuyorum sürekli tatildeyim şu an 31 haftalığım yani riskin yoksa doktorlar sakıncalı bulmuyorlar