Merhabalar 😊 Ben de 26+4 te 15mm kısalmayla serklaj oldum . Açıkçası forumda gebe arkadaşların doktorlarının 20 hafta sonrası serklaj önermediği,riskli olduğu yorumlarını okuyup aşırı endişeyle kabul etmiştim ama iyi ki etmişim diyorum Allah’ın izni doktorumun da sayesiyle 33. Haftamı doldurdum. Böyle bir seçeneğe mecbur kalacak olan arkadaşlar için yazıyorum doktorunuz işinizin ehliyse ve kısalmanız çoksa zaman kaybetmeyin 😇 Bizi şuan dikişler tutuyor diyebilirim Şuan için de en büyük endişem haberim olmadan doğumun başlama ihtimali 🥹 ağrı hissetmediğim için dikişleri baskılarsa rahme zarar verebilirmiş.Şu haftaları da sağ salim doldururum inşallah . Herkese sağlıklı bir gebelik süreci ve doğum diliyorum ☺️