Naziminverasi Crnn_1 eşim babasına oğlum eşime haliyle dedesine dedesi torununa hahah üç kuşakk aynıları daha doğmadı ama ultrasonda dr bile babasının kopyası diyo kimin geni baskınsa ona benziyo sanırım 😂
berceste5155 Crnn_1 yanımda sadece eşim var ailelerimizden uzakta yaşıyoruz benim kızım da renkli ultrasonda babasına benziyor doktor bile diyor her kontrolde babasına benzeyecek diye bende eşime en çok sevilen eşe benzermiş çocuk demek ki ben seni daha çok seviyorum diyorum 😂
Serap-Yigit Gün boyu annemdeydim ve sürekli hastanedeydik annemle. Kardeşim şehir dışında okuyordu ama kardeşime benzedi 😂😂 eşimin ailesi de bu çocuk bize benzemiyor biz çok güzeliz dedi en az 50 kere 😂
Canpolat Naziminverasi Ayy aynı olay yemin ederim eşim babasına benziyor oğlumda babasına yani doğal olarak renkli ultrason fotoğrafında oğlum kayınpederimin aynısı babasının da tabi 😀🙈 Yani sizinki gibi üç kuşak yan yana klonlanmış 😀
Stoppedstar Naziminverasi ahahahha. Benim eşim de aynı babası. Ailecek de birbirilerine çok benziyorlar. İnşallah oğlum da babasına benzer ben de çok istiyorum. Bi ultrasonda çenesini benzettim ama bakalım nasip.
Naziminverasi Canpolat insan azıcık anasına benzer diye geziyorum 😂😂 artık yanyana oturtur gülerimm sağlıkla gelsin yavrularımız inşallah 😂😍
Deniz34_ Benim kızım hep yüzünü kollarıyla kapatıyor daha göremedim kime benzedigini detaylıyada yuzunu gorurum dıye bı hevesle gırdım ama ondada gostermedı bana benzesin istiyorum bundan merakım 😁 😂
Canpolat Naziminverasi Amin inşallah canım benim 😀🤲🏻Bende diyorum ki artık dizime bir kocam yatıyordu ikinci aynı suratta biri daha yatacak diyorum gülüyorum 😀
Naziminverasi Stoppedstar inşallahh hem çok güzel hem çok komik 😂 bazen eşime bakıp ayy oğlumda böyle olcakk diye seviniyorım