Betulsarda Kizlar 10. Hagtama bugun girdim ama ilk defa kahverengi akintim oldu kullanmama ragmen yasayan var mi bu durumu?
Pinaryyim Betulsarda aynı haftada bndede oldu canım progestan kullanıyorum hala20hafta oldum olmadı birdahaa şükür. Doktora gmtende fayda var
Betulsarda Pinaryyim cok saol cnn progestan bende en basindna beri kullaniyorum daha once bir dusugum oldugu icin.. acaba birsey olur mu cok koekuyorum 🙁
Acu12 Haftamdayım . 4. Haftamdan beri kanamam var, çok değil ama her gün illa oluyo. Doktorum endişe etme bebegin saglıklı dedi 🙄. 3 gün ğrogesteran kullanmıştım yan etki yaptığı için bıraktım şuan hiç birşey kullanmıyorum sadece istrahat ediyorum