Bebeğim 16 günlük. Uykuya dalmıyor. Kucağımda uyuyor, pusette uyuyor fakat yatağında yatmıyor. Kucağımda uyuyunca yatağa götürüyorum 2 dk sonra kıpraşıyor. Dün akşam 8de bir uyandı gece 2 ye kadar uyumadı. Yanıma aldım orada uyudu ancak. 2 seferdir aynısını yapıyor koynumda uyuyor. Yanımda uydurmakla hata mı yapıyorum yardımcı olabilir misiniz?