Merhaba kızlar ben 22+4 hamileyim ve bir kaç gündür sağ yanım ağriyor bazen kasıklara, belime ve böbreklerime vuruyor.
Kaç sefer kadın doğum doktoruma belirtiğim halde normal falan diyor ve magnezyum vs hiçbisey vermedi.
Acaba böbrek büyümesi mi diye düşündüm kızlar o nerden anlaşılır? Kadın doğumcu görür mu veya idrarda çıkarmi? Çünkü idrarda verdim bir kaç sefer o da temiz çikti.. yoksa normal mi bu ağrılar bilemedim :( ne yapmam gerekiyor