iremnur66 İki hafta oldu doğum yapalı dinleniyorum uyuyorum hoşaf dut kurusu still tee çay bol su helva hepsini yeyip içiyorum sütum olmuyo bebeğime yetmiyor ne yapabilirim 😑
Derya iremnur66 rezene için hatta bol bol kimyon çayı için hem bebeğin gazına da iyi gelir 🌸 dereotu yeşillik yiyin🌸
OzgeSyr_ iremnur66 stres yapmamaya calıs oncelikle bebeğinle bol zaman gecir ten tene temas edebilirsin bol sıvı mochi pompa almıştm ben yokken taktım uyara uyara baktım süt geldi
Mysaa iremnur66 yani doktor bana bol su iç ve yeşillik tüket demişti canım takviye yapabilirsin mama olarak bebeğin çektikçe çoğalacaktır canım zaten hümana çayı felan da sut yapıyor içiyorsun rezene anason tüket insallah çoğalır canım
Naz0123 iremnur66 bol sıvı tuket ve bol emzir .kulaklarını herkese tıka .sana o bebeği veren onun sütünü de verir unutma ,stres yok ☺️
iremnur66 OzgeSyr_ göğsümun ucu yara olduğu için korkuyorum dsha çok acıtır diye açıkçası süt sagmaya
OzgeSyr_ iremnur66 silikon uç öneriyorlar benmde sutum var minnağım ememiyor agzı kucuck sağıyorum bende 11 gunluğuz daha
iremnur66 OzgeSyr_ evet bir kaç gündür silikon ucla emziriyorum bu seferde çocuğun damagi yara olacak silikon emmekten diyolar 😑
OzgeSyr_ iremnur66 valla ben ne yapsam bılemedım sılıkon uc da kocaman yani oynuyor memede kızımın ağzı kucucuk emzir diyenler türedi başımda bde sankı sağmaktan cok memnunum bebek emebılıyoda ben emzırmıyomusum gibi
iremnur66 OzgeSyr_ süt az sütun gelmiyo sütun yetmiyo diyolar göğsüm yara olsun emzir diyolar silikonla emziriyorum çocuğun damagi yara olacak silikon emmekten diyolar 😑 ne yapacağımı şaşırdım bende
OzgeSyr_ iremnur66 diyolar da diyolar valla bi salmıyolar durup durup ağlıyorum yetersiz hissediyorum kendımı silikonla emzırebıldım az once cok sukur nasıl mutlu oldum
iremnur66 OzgeSyr_ stres yapınca ağlayınca süt azalıyo takmamak lazım brlli bı sure sonra konuşsun dursunlar biyere kadar sabır ama ay çok sevindim canım inşallah devamı gelir