dentin Bu haftada bebek gelişimi normalse doğum yapmak kötü mü? Anne karnında ne kadar dursa o kadar iyi diyorlar ya 🥹
Canpolat dentin öyle tabikide bi sorunu yoksa beklesin 2 hafta daha ama ani doğumlarda da 37 hafta yeterince gelişmiş oluyor zaten kilosu da iyi ise küvöze girmeden sağ Salim çıkarsınız 😘Zaten sezaryende de 38 içinde alıyorlar 🙂
Elvanguzel dentin hafta gayet iyi 37 haftadan öncesi pramature sayılıyor bu haftada doğum yaparsaniz bir sıkıntı da olmazsa inşallah kuveze girmez bütün organlarınida neredeyse tamamlamış oluyor bebisler 🤗
Barlas_mom dentin 37+1 de doğum yaptım keşke 40 ta doğsaymış hem kilosu iyi olurdu hemde emme refleksi de olmadı yavrumun hiç ememedi
Sarahh dentin 36 haftadan itibaren doğulan bebekler normal bebektir yani premetüre likten çıkmış oluyor