Ultrasona gittim 35ci haftada, baya bir ağrım var. Bende düşünüyorum ki, yakın günlerde doğurcam her halde.
Ultrasonda çok şey normal gözüküyordu ama açılmamın olup olmadığını kendimin kontrol etmemi söyledi.
Kendim açılmamı kontrol ede bilsem doktora neden geleyim?😅
Eşim bir sorun varmı dedi?
Aşağı taraflarda biraz gariplik var, ama ben kontrol edemem, kendisi kontrol etsin dedi kaç santim açılma olduğunu.
Şoktaydım😅 kime söyledim, poposuyla güldü bana, 2 3 çocuk doğurduk ama nasıl oluyor biz bilmiyoruz, sen nasıl anlıycan dediler.