Hanımlar doğumdan sonra pediatri paketi aldınızmı bebişler için ben doğum paketi alıp doğumumu yaptım ve çok güzeldi herşey içinde anlaşması vardı. Şimdi 10 günlük olduk böyle bi paket varmış hastanemizde almak mantıklımı bilemedim. Aranızda kullanan varsa yorum yapabilir mi. Paketlerinizde neler var.