minikerdeminannesi Kızlar 20 haftalık hamileyim kasıklarımda ve rahmimde bası şeklinde ağrı oluyor sağa sola dönerken de , doktora gittim bir sıkıntı yok dedi progestan verdi sizde böyle bir durum var mı korkuyorum
kuzucumoglum minikerdeminannesi bnde 18+0 benimde kasıkta ağrı var rahim genisliyor diyolar inşallah oyledir
YeniGebe96 minikerdeminannesi merhaba bende ayni sikayetlerle doktora gittim. Idrar tahlil vajinal kultur ultrason ne varsa bakildi ve hersey yolunda. Rahimin genislemesiyle alakali bi agri oldugunu soyledi. Endiselenicek bisey yok dedi normal dedi. Tabikide hala icim icimi yiyor agrilarim devam ediyor. Ama Bi sorun olsaydi cikardi diye dusunuyorum
minikerdeminannesi hulya_6363 kullanmaya başladım ama hala tam geçmedi korkuyorum ama doktor baktı birşey görünümü dedi rahim uzunluğuna bile baktı yani
hulya_6363 minikerdeminannesi korkma canm normal o ağrılar kafaya takmayinca geçiyor ben biara sürekli belim ağrıyor diye doktora gidiyodum acaba noluyo diye sonra doktor magnezyum verdi bide ultrason da bişey yok diyince kafam rahatlayinca ağrılarım da yavaş yavaş geçti .kafaya çok takmamak lazm hamilelikte ağrılar çok oluyo bazı kişilerde .bende 27.haftadan sonra hep kasık bel ağrısı oldu bazen geçiyordu sonra yine başlıyordu hala da zaman zaman kasıklarım ağrıyo doktorum normal dedi
minikerdeminannesi hulya_6363 bazen sürekli ayaktayım ondan olabilir mi , ben bazen zor yürüyorum bu da beni korkutuyor
hulya_6363 minikerdeminannesi çok ayakta kalmak iyi dgl canm rahimde baskı oluşuyor ozaman ağrıların daha çok olur . dinlenmeyi ihmal etme
minikerdeminannesi YeniGebe96 progestanı fitil olarak verdi canım ama şunu fark ettim ki donlenince geçiyor galiba sizde nasıl canım
YeniGebe96 minikerdeminannesi evet yatinca bendede agri kayboluyo. Fitili neden verdi ki bi tehlike yoksa