Hanımlar adet tarıhime göre 33 ultrsona göre bi hafta ilerden gidiyoruz 34 haftalıgım ilk cocugumu 36 da doğurdum. Dün doktora gttim çok aşagıda dedi tam rahmin üstünde dedi kafası hapşursan doğacak yorma kendni dedi cok moralim bozuldu başına gelen var mı buda erken doğacak diye çok korkuyorum. Anlamıştım zaten bebek aşağı indigini karnm düşmüştü. Balıkesirde annemgildeydim 10 gun oldu döneli düzceye yolculukmu yordu dıyo yok cunkı 2 3 gundur böle evde işler bırıkmış sanırım işlere fazla yuklendım :(( doğsa bşy olurmu korkuyorm daha çok küçük değil mi :((