Canpolat yaa teşekkür ederim tedirgin oluyorum gerçekten bide burdaki aile hekimi ebe beni çok tedirgin ediyo geçen kalp atışı dinlemeye çağırdılar 167 çıktı çok yürüyüp sıcakta gitmiştim doktoruma sordum onların aleti nst gbii değil 180 lere bile çıkar dedi ebe de acil nst ye gir falan dedi doktorum gerek görmedi çağırmadı ondan yine de ilk randevumda hemen nst ye girmek istiyorum sorun mu var anlamıyo muyum acaba kasılmaları dedim nasıl bişe de olduğunu bilmediğim için çok teşekkür ederim cevaplarınız için🙏🏻🌸