Kızlar 33+3 günlük hamileyim her defasında başıma geliyordu amma bu sefer uzun surdu karnımın ortasında pıt pıt karnımın indirib kaldırdı 10 DK falan sürdü çok korktum interneten araşdırdım bebeğin hıçkırklarıymış amma içimi rahatlatmadı bunu yaşayan hamileler varmı içim hiç rahat değil cvblarsanız sevinirim🙏