sevgul_96 3 gün önce acildeydim 37+3 tü haftası 3.100 gr dı 😅 tabi yalancı sançılar yüzünden gitmiştik 😂 Salı tekrar gidicem normal kontrole bakalım orda ne diycekler 🤷🏻♀️😅🤭 Hakkımızda hayırlısı hepimiz için valla ❤️ “Erkek” bebeğim